Tombou Bulgaria EOOD е дъщерно дружество на Up Group, лидер в областта на пред-платените корпоративни решения. С над 60 години опит в 23 държави на 4 континента, Up Group обслужва 22 милиона потребители от 1 милион клиенти в 800 000 търговски обекта.
В Tombou Bulgaria не просто предоставяме решения, а създаваме преживявания. Нашите иновативни продукти и услуги променят начина, по който хората взаимодействат с храната, пазаруването и корпоративните придобивки. Чрез нашите ваучери за храна и решения с подаръчни карти предлагаме удобство и гъвкавост на служителите, като им даваме възможност да се насладят на разнообразни кулинарни изживявания и да посрещнат ежедневните си нужди.
Нашият ангажимент надхвърля обикновените транзакции – ние подобряваме качеството на живот. Чрез изграждане на партньорства с бизнеса и търговската мрежа, насърчаваме местните икономики и подкрепяме устойчивия растеж.
Търсим Комуникативен, проактивен и организиран Асистент на Изпълнителния директор.
Отговорности:
- Съдействие при въвеждане на данни и управление на файлове.
- Подготовка на презентации, доклади, протоколи и други документи на френски, английски или български език.
- Получаване и предаване на съобщения и информация до съответните страни.
- Проучване и резервиране на транспорт и настаняване за необходимите пътувания.
- Организация и проследяване на разходи, касови бележки и фактури.
- Участие в срещи при необходимост.
Изисквания:
- Предишен опит на подобна позиция се счита за предимство.
- Отлично владеене на френски език и много добро ниво на английски език.
- Умения за работа с Microsoft Office.
- Солидни организационни умения.
- Отлични писмени и устни комуникационни умения.
- Силни умения за разрешаване на проблеми и приоритизиране.
- Отлични умения за управление на времето.
Ние предлагаме:
- Възможност за професионална реализация и развитие в стабилна търговска компания.
- Пакет придобивки:
*25 дни платен годишен отпуск
*допълнително здравно осигуряване
*ваучери за храна
*ваучер за рожден ден
*финансова подкрепа при раждане на дете
*бонус „Препоръчан служител“
*бонус „UP Tombou“ годишнини за лоялни служители
*възможност за работа от вкъщи до 2 дни на седмица
- Уютен офис в топ центъра на гр. София
- Регулярни тимбилдинг и КСО активности и инициативи·
- Петдневна работна седмица от 9:00 до 18:00 с 60-минутна обедна почивка.
- Високи стандарти, установени процедури и отлична работна среда.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, моля, изпратете подробна автобиография с актуална снимка. Всички одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Личните данни на кандидатите ще бъдат защитени в съответствие с GDPR.