Общи въпроси
За да не се зарежда повече картата на този служител погрешка, следва картодържателят да бъде изтрит. Това става от бутона “Детайли” до картодържателя, след това бутон “Изтриване”. Така картата му продължава да е активна и той може да доизхарчи ваучерите си, но няма вече да излиза в поръчките за зареждане и неговата карта няма да може да бъде презареждана.
Имаите предвид, че ако са размествани или изтрити колони или редове, файлът не може да бъде качен. Ако това не е причината, моля свържете се с нашият отдел Обслужване на клиенти за повече съдействие на тел. 02 / 492 00 00 или на имейл info@tombou.bg, всеки работен ден от 9 до 18 ч.
Зареждания за няколко месеца напред трябва да се пуснат с отделни поръчки и отделни проформи-фактури. Може да се осъществи зареждане на максимум 200 лв. на служител в една поръчка.
Напр., фирма иска да пусне поръчки за ваучери за храна за месеците юли, август и септември. Следва да се генерират 3 отделни поръчки в системата. За да се потвърдят за производство, трябва проформите да се платят и тогава ваучерите се произвеждат и зареждат по картите на служителите на посочената в поръчката “Дата за зареждане на картите”.
Моля да имате предвид, че платена и произведена поръчка за ваучери е необратима. Ваучерите, които са произведени, не могат да се откажат и сумите не могат да бъдат изтеглени обратно от картите, т.е. ако през третия месец имате напуснал служител, но неговата карта е предварително заредена за този месец – то тя си остава така.
Статуси Картодържатели:
АКТИВЕН: Активен картодържател, чиято карта може да бъде зареждана с ваучери;
ВРЕМЕННО ДЕАКТИВИРАНЕ: Временно деактивиран картодържател. Картата не може да бъде зареждана с ваучери. Използва се най-често при временно отсъстващи служители (майчинство и др.), които временно не следва да получават ваучери за храна. Може да бъде активиран отново;
ИЗТРИВАНЕ: Изтрит картодържател – необратимо действие. Това е служител, чиято карта не може да бъде повече зареждана с ваучери. Използва се най-често за напуснали служители, които няма да получават повече ваучери за храна. Не е възможно да бъде възстановен или активиран отново;
В ПРОЦЕС НА ОДОБРЕНИЕ: Нов служител/картодържател. Картата и акаунтът му се създават в системата в момента, но все още не са създадени и не могат да бъдат зареждани с ваучери.
Статуси на Карта:
АКТИВНА: Картата е активна и може да бъде използвана;
ВРЕМЕННО БЛОКИРАНА: Картата е временно блокирана и не може да бъде използвана. Не могат да се осъществяват трансакции. Може да бъде активирана отново през мобилното приложение Up Tombou от картодържателя;
НЕАКТИВИРАНА: Картата е нова и не е била активирана никога. Все още тази карта не може да се използва и не могат да се осъществяват трансакции. Следва да бъде активирана преди първо използване;
БЛОКИРАНА ЗА ПОСТОЯННО: Картата е блокирана за постоянно и не може да бъде използвана или активирана отново. Ако е необходимо да се използва, следва да бъде преиздадена с поръчка за преиздаване на карта.
Има го на две места – в детайли към поръчката и в меню Фактури – до PDF файла с фактурата.
Картите UpDejeuner се произвеждат в България и обикновено се изработват, изпращат и пристигат в рамките на 3 работни дни, но не по-късно от 5 работни дни след заплащане на поръчката Ви.
Зависи кога е платена проформа-фактурата за поръчка за зареждане на карти и кога е получено плащането от нас. След получаване и обработка на плащането, зареждането по картите става в рамките на няколко работни часа.
Не.
При грешно заредена сума, отговорността остава за сметка на работодателя.
Не. Работодателят може само да зарежда ваучерите в картата и след това няма правa върху предоставените карти или заредените вътре ваучери.
Да, необходимо е. Това показва опитът ни от другите страни. Служителите на втори етап искат и пластика, което би затруднило работодателя в последствие.
Цените са индивидуални и зависят от това дали пластиките ще са фирмено брандирани и/или персонализирани. Срокът за изработка на картите е 1-2 работни дни, тъй като се произвеждат в България.
Няма промяна. Променя се само носителят.
Да, но трябва да имате предвид, че те имат срок на валидност.
Да.
Не. Има трайна практика на НАП, която определя ваучера като социална придобивка, затова независимо от йерархията в компанията или заслугите, ваучерите се дават на еднакъв принцип за всички.
Да, практиката на НАП допуска, т.е. ако имате 3 трудови правоотношения (ДУК) може да получите 3 х 200 лева = 600 лева, ваучери. Практиката на НАП не допуска обаче, ако има 1 лице на два трудови договора при един работодател, да получи два пъти ваучери.
Два основни: първи – раздаване на всички, които присъстват във ведомостта по равно, независимо дали и колко са отработили. Втори вариант – да се предоставят на база отработен ден, като е допустимо да бъдат изчислявани и на отработен час, но не повече от 200 лева на месец.
Да, изискването остава, като то е към края на месеца, за който се начисляват ваучерите.
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Картата UpCadhoc за подарък може да се използва само в България в търговската мрежа на UpTombou. Може да намерите информация за съответната търговска мрежа на картата с търговски обекти на www.uptombou.bg или потърсете стикерите с логото на UpTombou в обектите на нашите партньори.
Да, картата UpCadhoc е валидна както за покупки във физически търговски обекти, така и за онлайн покупки в рамките на търговската мрежа на UpTombou в България. еПИН за онлайн транзакции се настройва при регистрация на картата.
За неперсонализирани карти, картата следва да се регистрира в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg, като се въведете име и фамилия на картодържателя.
Валидността на картата е посочена на предната страна на пластиката и е:
- 24 месеца от месеца на издаване. за непрезареждаеми подаръчни карти
- 48 месеца от месеца на издаване. за непрезареждаеми подаръчни карти
Влезте в www.uponline.bg, след което отидете в раздел Поръчки и натиснете бутона НОВА ПОРЪЧКА.
• Изберете вида на картата, която поръчвате – натиснете бутона ПОРЪЧКА НА ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ КАРТИ
• Въведете исканата информация – директно на екрана, за да поръчате картите една по една, или импортирайте списък чрез excel шаблон.
• Ако изберете да поръчате чрез шаблон на excel, моля, изтеглете файла от раздел Excel.
• Проверете подробностите за поръчката и натиснете ЗАВЪРШЕТЕ ПОРЪЧКА.
Влезте в www.uponline.bg, след което отидете в раздел Поръчки и натиснете бутона НОВА ПОРЪЧКА
• Изберете вида на картата, която поръчвате – натиснете бутона ПОРЪЧАЙТЕ НЕПЕРСОНАЛИЗИРАНИ КАРТИ
• Въведете исканата информация – директно на екрана.
• Проверете подробностите за поръчката и натиснете ЗАВЪРШЕТЕ ПОРЪЧКА.
Влезте в www.uponline.bg, след което отидете в раздел Поръчки и натиснете бутона НОВА ПОРЪЧКА.
• Изберете вида на поръчката – натиснете бутона ЗАРЕЖДАНЕ НА КАРТИ
• Въведете исканата информация – директно на екрана, за да заредите картите една по една, или импортирайте чрез excel шаблон.
• Ако изберете да поръчате чрез шаблон на excel, моля, изтеглете файла от раздел Excel.
• Проверете подробностите за поръчката и натиснете ЗАВЪРШЕТЕ ПОРЪЧКА.
Да, можете да направите това, като натиснете КОПИРАНЕ НА ПРЕДИШНА ПОРЪЧКА и изберете поръчката, която искате да копирате.
Ще имате възможността да персонализирате картата с имената на картодържателя и логото на Вашата компания върху картата и върху писмото, придружаващо картата.
След като направите поръчка, ще бъде генерирана проформа фактура. Можете да изтеглите проформата директно от екрана или да я намерите в детайлите на поръчката. Можете да платите с банков превод по банковата сметка на UpTombou, посочена в проформата. След като получим Вашето плащане, ще издадем фактура и ще я качим в www.uponline.bg, секция Фактури.
Всички документи са налични в секция Фактури и могат да бъдат изтеглени в .pdf
Стандартното време за доставка на нови карти е 5 работни дни от получаването на Вашето плащане.
Поръчката ще бъде изпратена до адреса, който сте посочили при извършване на поръчката. След като поръчката бъде потвърдена, вече не е възможно да промените адреса за доставка.
Всички нови карти се доставят неактивни. Картодържателят може да активира картата сам, като просто следва инструкциите в писмото, придружаващо картата, след като я получи. Картодържателят може да активира картата чрез регистрация в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg
Не, картата може да се използва само на ПОС терминали или онлайн в партньорската търговска мрежа на UpTombou. Може да намерите информация за съответната търговска мрежа на картата с търговски обекти на www.uptombou.bg или потърсете стикерите с логото на UpTombou в обектите на нашите партньори.
В случай на загуба, кражба или неправомерно използване на картата, картодържателят може незабавно да блокира картата чрез:
• Използване на мобилното приложение UpTombou или платформата uponline.bg : от „КАРТИ>Настройки“ и изберете „Временно блокиране“ – достъпно 24/7
• Чрез обаждане по телефона (данните за контакт са посочени на гърба на картата и в придружаващото писмо) – само в работно време
Да, можете да отидете в раздел Картодържатели, да изберете вида карта и конкретния картодържател, за когото искате да преиздадете картата и от падащото меню по-долу да изберете «Преиздаване на карта» . Старата карта ще бъде автоматично деактивирана.
Наличният баланс ще бъде автоматично присвоен в новата карта.
Личните данни се събират и обработват, за да ни позволят да изпълним договора и да Ви позволим да се възползвате напълно от нашите продукти и услуги. За повече информация, можете да се консултирате с нашата Политика за поверителност.
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOrder.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За мобилното приложение Up Tombou
След като изтеглите приложението ни Up Tombou в App Store или Google Play e необходимо да преминете през следните стъпки:
1. Въведете ID на картата си (намира се отзад на картата, в долния й десен ъгъл) и своите данни. Нужно е да се съгласите с условията на Up Tombou, за да продължите.
2. Въведете кода за Регистрация, който ще получите като SMS. Без излишни имейли и други сложни процедури.
3. Въведете парола за регистрацията си. Създавате своята парола при първоначалната регистрация.
4. Създайте своят личен електронен ПИН (eПИН) за онлайн плащания.
5. Персонализирайте своето приложение и изберете информацията, която искате да получавате от и да споделяте с приложението.
Ако Вашият работодател не е активирал картата Ви, можете да го направите сам/а, като натиснете бутон “Активирай”, след като завършите регистрацията си. В повечето случаи, картата Ви вече е активна.
Активирането на Вашата карта UpDejeuner е толкова лесно и бързо! Регистрирайте се през мобилното ни приложение Up Tombou или през уеб платформата ни uponline.bg. Влезте в регистрацията си. Ето как да активирате картата си:
1. При влизане ще се появи бутон „АКТИВИРАЙТЕ“, който трябва да натиснете веднъж;
2. Готово! Вече можете да използвате картата си UpDejeuner за плащане в хиляди ресторанти и хранителни магазини в цялата страна!
Тук можете да намерите и видео инструкцията ни за активация на карта UpDejeuner: https://www.youtube.com/watch?v=A-7Eh7i7JAI
Ето как да го направите, докато работим по интегрирането с Huawei App Gallery:
1. Ако вече сте изтеглили Up Tombou от друг източник, първо го деинсталирайте;
2. Изтеглете Aurora Store. Това е алтернативен магазин за приложения, който работи на Huawei устройства. Можете да го намерите лесно с търсене в интернет;
3. Отворете Aurora Store и потърсете „Up Tombou“. Инсталирайте приложението както обикновено.
Готово! Вече можете да отворите приложението Up Tombou и да се възползвате от всички удобства на мобилното ни приложение.
Важно: Това е временно решение. Работим усилено, за да направим Up Tombou достъпно директно в Huawei App Gallery възможно най-скоро. Следвайте нашите социални мрежи за повече информация!
Ето как:
1. Отворете приложението Up Tombou на телефона си;
2. Отидете в секция „Карти“. Изберете картата, чийто ПИН искате да видите. Кликнете върху бутона „Покажи ПИН“.
Ще получите SMS код за сигурност веднага, който трябва да се въведе.
Готово! Вашият PIN код ще се покаже на екрана.
- Как мога да сменя ПИН кода си?
Към този момент няма такава опция, но работим върху тази функционалност.
ПИН кодът може да Ви бъде поискан при плащане на ПОС терминал в търговски обект. Това е стандартна процедура, която гарантира сигурността на Вашите средства.
Е-ПИН и ПИН са кодове за потвърждаване на самоличността при плащания. ПИН е постоянен четирицифрен код за физически трансакции, докато Е-ПИН е шестцифрен код, който Вие си избирате при регистрацията на картата. Е-ПИН е нужен само за онлайн плащания и можете винаги да го смените по всяко време. И двата кода са поверителни и не трябва да се споделят с трети лица.
Една карта може да бъде регистрирана само в един профил, но този профил може да бъде достъпен през приложението или уеб платформата uponline.bg от различни устройства.
Да. Към Вашия акаунт напр. можете да добавите и своята карта UpCadhoc.
Зависи от търговския обект и от техния ПОС терминал. Трябва да уведомите на каса, че искате да заплатите частично сумата с карта UpDejeuner и да доплатите в брой или с друга карта.
Можете да проверите дали даден обект е част от нашата търговска мрежа по няколко начина:
1. Чрез мобилното приложение Up Tombou: В приложението ни има интерактивна карта показваща обектите в близост до Вас, където можете да плащате с UpDejeuner;
2. Чрез сайта ни: На сайта ни има удобна карта с всички търговски обекти, които приемат UpDejeuner;
3. Чрез стикер в близост до входа на обекта: Обикновено търговските обекти, които приемат UpDejeuner, имат стикер на входа, който указва това.
Ако желан от Вас обект не е част от нашата търговска мрежа, може да ни предложите да го включим в нея чрез тази форма.
Можете да добавяте Вашата карта UpDejeuner в дигитален портфейл на Вашия смарт часовник за още по-голямо удобство при плащане.
ВАЖНО: Уверете се, че Вашият часовник поддържа функцията за безконтактни плащания и е съвместим с избраната от Вас платформа – Apple Wallet или Google Wallet.
Ето как да добавите картата си в различните видове часовници:
За Apple Watch:
1. Отворете приложението на часовника Ви и после изберете меню Wallet на Вашия iPhone;
2. Докоснете бутона „+“ в горния десен ъгъл;
3. Изберете „Дебитна или кредитна карта“ и следвайте инструкциите на екрана;
4. Ще бъдете подканени да въведете данните на Вашата карта UpDejeuner;
5. След като картата бъде добавена, тя ще се появи във Wallet на Вашия Apple Watch.
За часовници с Wear OS (Samsung, Fossil и др.):
1. Отворете приложението Google Wallet на Вашия смартфон;
2. Докоснете бутона „+“ в долния десен ъгъл;
3. Изберете „Добавяне на карта“ и следвайте инструкциите на екрана;
4. Въведете данните на Вашата карта UpDejeuner;
5. След като картата бъде добавена, тя ще се синхронизира с Вашия часовник.
В случай на промена на телефонния Ви номер Ви е необходимо нашето съдействие. Пишете ни на info@tombou.bg или ни звъннете на 02/492 00 00 със следната информация:
– Старият Ви телефонен номер;
– Новият Ви телефонен номер;
– ID номера на картата Ви, който се намира на задната й страна, долу вдясно.
Преводът на ваучери зависи изцяло от Вашия работодател. Моля свържете се с Вашия работодател за повече информация кога може да очаквате зареждане на ваучери по картата Ви.
Да, възможно е ползване само на издадената карта.
Зависи кога е платена проформа-фактурата за поръчка за зареждане на карти и кога е получено плащането от нас. След получаване и обработка на плащането, зареждането по картите става в рамките на няколко работни часа.
Ако не можете да намерите картата си UpDejeuner, е важно да действате бързо, за да предотвратите неоторизирано използване. Ето какво трябва да направите:
1. Блокирайте картата си чрез мобилното приложение Up Tombou или uponline.bg. Отворете меню “Карти” и изберете картата, след това натиснете бутона “Временно блокиране” и следвайте инструкциите. Ако нямате достъп до приложението или уеб платформата, свържете се с нас на тел. 02 492 00 00, всеки работен ден от 9 до 18 ч.;
2. Уведомете своят Работодател, че сте изгубили картата си и че трябва да Ви бъде издадена нова.
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Финансово-счетоводни въпроси
Общи въпроси
За платформата UpOnline.bg
Подаръчната карта UpCadhoc може да се използва само в България в търговската мрежа на UpTombou. Може да намерите информация за съответната търговска мрежа на картата с търговски обекти на www.uptombou.bg, www.uponline.bg или в мобилното приложение на UpTombou или потърсете стикерите с логото на UpTombou в обектите на нашите партньори.
Валидността на картата е посочена на предната страна на пластиката и е:
- 24 месеца от месеца на издаване, за непрезареждаеми подаръчни карти
- 48 месеца от месеца на издаване, за непрезареждаеми подаръчни карти
Всички нови карти се доставят неактивни. Можете да активирате картата, като просто следвате инструкциите в писмото, придружаващо картата, след като я получите. Можете да активирате картата чрез регистрация в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg. Идентификационните данни за вход и за двете платформи са еднакви.
Да, картата UpCadhoc е валидна както за покупки във физически търговски обекти, така и за онлайн покупки в рамките на търговската мрежа на UpTombou в България. Моля, уверете се, че сте регистрирали картата си в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg и сте въвели исканата информация за регистрация (име, фамилия, дата на раждане, мобилен телефон и др.).
За да плащате онлайн, на повечето уебсайтове може да бъдете помолени да въведете еПИН. еПИН кодът за онлайн транзакции ще настроите при регистрация на картата в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg.
Опцията за безконтактно плащане е автоматично активирана за Вашата карта. Безконтактното плащане Ви позволява да плащате покупки до максимална сума от 100 лева. За по-голяма сигурност, след 5 безконтактни покупки ще трябва да въведете своя ПИН код отново.
Да, можете да добавите картата си по всяко време към ApplePay/GooglePay – директно или чрез мобилното приложение UpTombou.
Не, картата може да се използва само на ПОС терминали или онлайн в партньорската търговска мрежа на UpTombou. Може да намерите информация за съответната търговска мрежа на картата с търговски обекти на www.uptombou.bg, www.uponline.bg или в мобилното приложение на UpTombou или потърсете стикерите с логото на UpTombou в обектите на нашите партньори.
Не, няма възможност за прехвърляне на средства от картата към банкова сметка.
Не, картата може да бъде презаредена само от компанията, която ви я е предоставила.
Картата все още не е активирана съгласно стъпките за активиране
• Наличният баланс по Вашата карта е недостатъчен, за да направите покупката си. Проверете баланса в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg
• Въведеният ПИН код е грешен. Моля, имайте предвид, че имате максимум 3 опита да въведете кода си, преди картата Ви да бъде блокирана за постоянно. Може да проверите Вашия ПИН код по всяко време в мобилното приложение UpTombou.
Имате максимум 3 опита за въвеждане на Вашия ПИН код. Ако въведете грешен код 3 пъти подред, Вашата карта се блокира за постоянно от съображения за сигурност. Моля, свържете се с компанията, която ви е дала картата, за да я преиздадете и замените.
От съображения за сигурност и поверителност нямаме достъп до Вашия ПИН код. Ако загубите или забравите своя ПИН, можете да го проверите сигурно в мобилното приложение UpTombou. Вашият ПИН код е строго персонален. Пазете го внимателно, не го записвайте никъде и не го давайте на никого.
Можете да направите това по всяко време в мобилното приложение UpTombou или на www.uponline.bg. Там можете:
• Да следите Вашите транзакции и зареждания и да проверявате баланса си в реално време.
• Лесно да възстановите Вашия ПИН, в случай че го забравите
• Временно да блокирате Вашата карта в случай на загуба или кражба
• Да проверите търговската мрежа на Томбоу
• Да достъпите секция Помощ, за да научите всичко за Вашата UpCadhoc карта.
В случай на загуба, кражба или неправомерно използване на картата, можете незабавно да я блокирате чрез:
• Използване на мобилното приложение UpTombou или платформата uponline.bg : от „КАРТИ>Настройки“ и изберете „Временно блокиране“ – достъпно 24/7
• Чрез обаждане по телефона (данните за контакт са посочени на гърба на картата и в придружаващото писмо) – само в работно време
Не, картата може да бъде преиздадена само от компанията, която я е поръчала. Ако Вашата карта бъде преиздадена, старата карта ще бъде автоматично деактивирана.
Наличният баланс ще бъде автоматично прехвърлен във Вашата нова карта.
Личните данни се събират и обработват, за да ни позволят да изпълним договора и да Ви позволим да се възползвате напълно от нашите продукти и услуги. За повече информация, можете да се консултирате с нашата Политика за поверителност.