Официални правила на промоционална кампания “Пазарувай за 200 лева и вземи 20 лева за пазаруване в МЕТРО“ - Up Tombou

Официални правила на промоционална кампания

“Пазарувай за 200 лева и вземи 20 лева за пазаруване в МЕТРО“

Официални правила на промоционална кампания

 

“Пазарувай за 200 лева и вземи 20 лева за пазаруване в МЕТРО“

 

І. ОРГАНИЗАТОР

 

Промоционална кампания “Пазарувай за 200 лева и вземи 20 лева за пазаруване в МЕТРО“ („Промоционалната кампания“) се организира и провежда от „МЕТРО Кеш енд Кери България” ЕООД, ЕИК 121644736, със седалище и адрес на управление гр. София, бул. Цариградско шосе 7-11 км, накратко „Организатор“.

 

Настоящите Официални правила са публикувани на сайта https://uptombou.bg/ и https://www.metro.bg/uptombou

откъдето са достъпни през целия период на Промоционалната кампания по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане.

Организаторът запазва правото си да допълва или променя едностранно настоящите Официални правила в съответствие с действащото българско законодателство, като промените ще влизат в сила в определен от Организатора срок след предварителното им оповестяване на интернет страницата https://uptombou.bg/ и https://www.metro.bg/uptombou

 

ДЕФИНИЦИИ

 

За целите на тези Официални правила:

 

КЛИЕНТ се нарича всяко пълнолетно физическо лице, ползващо валидна клиентска карта МЕТРО (независимо дали картата е издадена на името на физическо или юридическо лице). Ако картата МЕТРО е издадена на юридическо лице, КЛИЕНТ е лицето, което се е регистрирало като УЧАСТНИК. В такъв случай Организаторът не носи отговорност за отношенията между КЛИЕНТА и лицето, на чието име и издадена картата МЕТРО.

 

УЧАСТНИК се нарича Клиент, който е получил информация за активността: чрез статия или банер, публикувани на сайта – https://uptombou.bg/; чрез имейл комуникация, която ще бъде изпратена до клиентите на Томбоу-България ЕООД и техните служители, чрез пост в социалните мрежи и е пазарувал в магазините на МЕТРО в България за периода 01.03-31.03.2025г., за поне 200 лв. с ДДС,  като поне 50 лева от тази сума е платил с ваучери издадени от Томбоу-България ЕООД

 

ІІ. ПЕРИОД И ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ

 

Промоционалната кампания се провежда в периода: от 00:00:00 на 01 март 2025 г. до 23:59:59 на 31 март 2025 г.

 

Промоционалната кампания се организира и провежда на територията на Република България в магазините на „МЕТРО“ („Участващи обекти“).

 

ІІІ. МЕХАНИЗЪМ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ

 

За да участва в Промоционалната кампания, всеки участник трябва да:

 

Стъпка 1: получи баркод за отстъпка в размер на 20 лв. с ДДС от: от статия, публикувана на сайта – https://uptombou.bg/; от имейл комуникация, която ще бъде изпратена до клиентите на Томбоу-България ЕООД и техните служители;

Стъпка 2: Направи поне едно пазаруване от магазините на МЕТРО в България:

в периода 01.03-31.03.2025г. на стойност минимум 200 лв. с ДДС, като поне 50 лева от тази сума плати с ваучери за храна, издадени от Томбоу-България ЕООД

Стъпка 3: предостави баркода за сканиране на каса.

Стъпка 4: получи веднага отстъпката от 20 лева директно на каса в същото пазаруване, в случай че e изпълнил изискванията, описани в стъпка 1 и стъпка 2.

Отстъпката ще важи до 5 пъти на ниво клиентски номер за периода на Промоционалната кампания 01.03-31.03.2025г.

Отстъпката, полагаща се за всички картодържатели, които са част от Метро Партньорска Програма няма да се активира в рамките на промоционалната кампания “Пазарувай за 200 лева и вземи 20 лева за пазаруване в МЕТРО“

 

Право да участват в Промоционалната кампания имат единствено и само Клиентите, на Томбоу-България ЕООД и техните служители, получили комуникацията.

 

ІV. ОПИСАНИЕ НА НАГРАДИТЕ

 

Наградата от Промоционалната кампания е директна отстъпка на каса на стойност 20 лева с ДДС („Наградата“).

  • Наградата ще бъде начислена директно при пазаруването на стоките, еднократно на ниво картодържател.
  • Наградата не може да бъде заменена за пари в брой или друга награда.
  • Наградата може да се използва еднократно и само накуп.
  • Наградата не важи при закупуване на цигари и амбалаж.
  • Наградата не важи при условия на доставка.

Организаторът и лицата, свързани с провеждането на Промоционалната кампания не носят отговорност за евентуални вреди, причинени при ползване на Наградата. В случаите на извънредни (форсмажорни) обстоятелства, Организаторът може да прекрати Промоционалната кампания.

 

  1. V. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

 

Всички спорове, възникнали във връзка с Промоцията, ще бъдат уреждани по взаимно съгласие. В случай че това не е възможно, страните имат право да отнесат спора за разрешаване в съответствие с българското законодателство пред компетентния съд в град София.

 

  1. VI. ЗАЩИТА И СЪХРАНЕНИЕ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

 

МЕТРО е администратор на лични данни по смисъла на член 4, точка 7 на Общия регламент относно защитата на данните (ОРЗД) и като такъв се задължава да обработва личните данни на Участниците в Активацията, в съответствие с изискванията на ОРЗД и Закона за защита на личните данни.

Можете да се свържете с нашия служител по защита на данните по всяко време, като използвате следните данни за връзка:

МЕТРО Кеш енд Кери България ЕООД, бул. Цариградско шосе 7- 11 км, 1784  София, България, Длъжностно лице по защита на личните данни, тел. +359 2 9762 372; E-Mail: dpo@metro.bg

В допълнение всеки Участник има право да подаде жалба пред Комисия за защита на личните данни на адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, електронно на публикувания имейл или електронна форма за жалби на сайта на комисията: https://www.cpdp.bg

Връзка с администратора може да бъде осъществена чрез: dpo@metro.bg