Up Group в цифри
Държави
Клиента
Търговски партньори
Потребители
Години опит на международния пазар
Служители

Up Group: солидарност и иновации
Up Group е международен лидер с над 60 години опит в предоставянето на иновативни корпоративни решения под формата на ваучери, карти и мобилни приложения. С присъствие в 23 държави на 4 континента, групата обединява над 23 милиона потребители, 300 000 компании и над 800 000 търговски партньори, за да създаде социална и икономическа стойност.

Мисия на Up Group – социална ангажираност и устойчиво развитие
От основаването си през 1964 г. като френска кооперативна компания (SCOP), Up Group насърчава бизнес модел, който поставя хората в центъра на икономиката. Основен принцип на групата е, че стойността се създава и споделя чрез прозрачност, социална отговорност и дългосрочна устойчивост.
Решенията на Up Group са проектирани да:
- Подобряват качеството на живот на служителите и техните семейства.
- Насърчават социалната ангажираност на компаниите.
- Стимулират местната икономика и устойчивото развитие.
Системата на кооперативно управление гарантира, че всяко решение е насочено към постигане на положително въздействие както върху хората, така и върху общностите, в които работим.